Bära eller brista

ÄNTLIGEN!
är denna tentavecka över.
Känslan man har när man bestämt sig för att lämna in den - den känslan är oslagbar!
Jag hoppas bara innerligt att det är en lättnad blandat med en smula lycka, att det känns bra.
All denna ständiga betygshets man omges av.
Den tar kol på mig.
Inte blir det lättare av att ens vänner är hur grymma som helst.
Vilket såklart jag är glad över, vi peppar varandra och hjälps åt - såklart!
Men förutom pressen och viljan från din egna sida så vill man såklart inte stå där med tentaresultatet sämre än andra.
Jag vet att jag inte ska bry mig om vad andra får,
men ni förstår, det är inte alltid det enklaste ibland.
Men nu gör jag mitt bästa och går det inte vägen så har jag iallafall gjort mitt bästa och får väl vara ledsen i en vecka eller två.
Vad gör detta om 10 år? eller vad sägs om 2 månader? INGENTING.
MEN - mitt sikte och mål är såklart att naila den.
Imorgon 12-18 - Nu kör vi!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0