Välkommen till Dianas värld

Efter många dagars bärande av dunjacka tar jag mig an skinnjackan igen, trots den feta dimman.

Går sakta men säkert till busshållplatsen, fryser smått. Ser bussen men orkar inte springa så tänker att jag väntar in nästa som kommer 5 min efter. Väl framme vid busshållplatsen: 19 min!?!?!?!!
Men såklart, det är LÖRDAG idag. Och 8 är tydligen tidigt en lördag.
Frysandes kollar ja om bussen åt andra hållet går snart, 22 min!

Så där stod jag och fick utstå kylan i min skinnjacka, bestämde mig ganska fort för att gå hem och värma mig 10 min.

Nu är jag på bussen. Än en gång ska ja spendera dagen i skolan aka källaren.

Trevlig lördag!


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0