Är det fest nu eller?

 
Då var tentan inlämnad.
Det gick bra. Men det kunde gått bättre.
Jag kunde läst en viss fråga lite bättre. 
En fråga, utav 58. 
Jag har några fel.
Men förhoppningsvis har jag tillräckligt många rätt för att få bästa betyget. 
Det vore ju trevligt. 
Men ett faktum efter varje tenta.
Nu är den inlämnad, inget att göra åt. 
Ps. Det var bestämda sittplatser. Jag fick 24. Gissa om jag blev en smula ledsen. 4 är ett dåligt tal i Kina. Och just 24 är det värsta, enligt mig. Förstår du varför Silvia???
 
 
Tenta skriven brukar i Sverige alltid betyda tentafest.
Vad händer här då?
Ingen tentafest här inte. 
Ska unna mig gårkvällens avsnitt av solsidan, sedan är det pang på onsdagens tenta. 
Men det känns helt okej faktiskt. 

 
Detta är resultatet av mitt desperata letande efter min hälft, iPhonen. 
Trodde jag glömt den i tentasalen, var nära att ringa proffesorn.
Dock var den i ett fack i min ryggsäck.
Ett fack jag aldrig använder...
 
Puss!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0