Pinsamt.

Nu är klockan alldeles för mycket för mig. 
Känner att ögonen tåras och kroppen säger nej. 
Har spenderat 13h i skolans område idag. 
Skjut mig. 
Det är tyvärr inte slut, men det är bara att köra. 

Hade redovisning idag. 
Det var studenter från olika länder. 
Såsom colombia, frankrike, burma, kina, tyskland, Sverige (jag) och så har vi Koreaner...
Det var den pinsamaste redovisningen i historien.
Jag satt längst fram, då jag glömt mina glasögon, ville sjunka under jorden.
Vad är det för klass på detta egentligen?

Om man tar en engelskkurs ska man väl ändå kunna föra en förberedd redovisning på engelska?
I denna kursen så är 80% av elevernas engelska lika bra som min var när jag var 6. 
I denna kursen är proffesorn inte heller så bra på engelska.
I denna kursen är kursboken på ... kinesiska(!!!!)
I denna kursen lämnas inlämningar och tentor får skrivas på kinesiska.
Sa jag att denna kursen är en engelskkurs?????

Hur som helst, tillbaka till koreanska redovisningen.
Hela deras PPT var på kinesiska.
Hon som pratade skrattade, och gömde sig under pappret hela tiden.
Läraren fick översätta .....
Det var KATASTROF!
 
Som sagt, jag skiter i om de inte kan engelska, inte deras fel. 
Men då får de ju för farao inte ta en engelskkurs. 
Det är sjukt. I Sverige hade du blivit underkänd i en engelskakurs om du fick för dig att skriva och prata på svenska. Inte helt okej. 
 
Idag fick jag sällskap av Jacob som också har tentor på G nästa vecka, hejja oss!
 
Jag låter ganska förbannad, haha.
Men det är jag inte, bara lite upprörd.
Och tycker det var pinsamt låg nivå. 
Nu måste jag verkligen sova. 
Redovisning imorgon igen, och en dag i biblioteket. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0