Min träning.

Då är jag tillbaka på kurs- och tidningsbiblioteket. 
Denna härliga söndag började med 9 timmars välbehövlig sömn.
Sedan var det upp och hoppa och direkt till gymmet. 
Det har varit mycket denna vecka så det var veckans tredje pass. 
Det som skulle vara ett lugnt söndagspass på gymmet förvandlades till ett svettigt crosstraining pass. 
Jag och syster var döda. Svettiga. Mörbultade. 
Men då var iallafall det gjort. Skönt.

 
Mitt mål om 3 pass i veckan har aldrig spruckit, än så länge. 
Som ni ser ovan så är det 3-4 pass som gäller, en vecka fick jag fnatt och körde 5 pass, haha. 
 
Annars då, planer för kvällen? 
Biblioteket stänge3 18 så då tänkte vi bege oss hemåt. 
Sedan har jag tvättid 19-22. 
Ska väl laga god mat, idag är det fläskytterfilé på schemat. Mums. 
Se klart på gårdagens film.

Imorgon är det bio, yey!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0