Panik.

Dagar som denna är något man bara vill passera. 
Man kan verkligen inte gå ihop med alla olika sorters individer. 
Alla har vi olika personligheter, I know. 
Men känslan av att känna sig underlägen, överlägsen, opassande ... 

Allt detta skit är ett resultat av grupparbeten. 
Jag kanske inte är lämpad att jobba i grupp helt enkelt, måste skärpa till mig. Eller så ska jag arbeta instängd i mitt kontor i framtiden. Eller så är det bara att jag har sån otur att få jobba med personer som jag inte går ihop med. Vad fan vet jag. Och nej, jag är inte förbannad. Mest trött. Bokstavligen.
Får panik och andnöd. 

 
Men vet ni vad?
Om 3,5 veckor slippar jag allt detta. 
Då är det fokus uppsats resten av terminen. Och efter sommarn, då är det MASTER som gäller. Och där kan det ju bara bli bättre? YEYE.
 
Ps. Jag vet att mitt språk, i både tal och skrift, inte är grammatiskt korrekt. MEN HEJ. Jag orkar inte bry mig, livet hade varit så fruktansvärt tråkigt, jobbigt och inte-Diana. Förstår inte hur folk orkar, inget illa till min forna flatmate Jacob men jag förstår inte hur folk som skriver till vänner eller liknande behöver tänka på om det är rätt eller fel med ett kommatecken eller punkt ex. Det är inte så att jag skriver till kungen, statsministern eller liknande. 
 
Jag låter jätte förbannad, ursäkta för det. 
Något mer roligt; Jag ska ta en liten powernap på biblioteket nu. Sen är det träning ikväll med David. yey!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0