Känslan

... av att ha fruktansvärd träningsvärk.
Igår blev terminens sista grupparbete klart. 
Vi har suttit dag och kväll med arbetet i ett x antal dagar och nu är det klart!
Det firades först med godis och sedan en shake på det för att sedan vara redo att göra entré på gymmet, 1h innan de stängde. 
Körde ett rejält pass på armar och axlar. och det känns idag kan jag säga.
Men vad botar träningsvärk bäst? Att fortsätta köra. Så det blir ett pass ikväll med, 3e i rad.

Jag är som sagt medveten att det är mycket snack om träning, men ja. Det är ju det som sker i mitt liv. 
 
Jag väntar annars otåligt på ett spännande besked. Kan knappt tänka på annat. 
Enbart för att jag väntar på det så kommer det aldrig, får panik!
 
PUSS!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0