Motivationen.

 
 
Sitter återigen i ett grupprum på ekonomiska biblioteket. 
Tysta salen ekar tom och man känner av att det är första dagen för en ny kurs, för många.
Jag och min uppsatspartner kämpar vidare, det går sakta men säkert... hoppas jag.
Varje gång det slår mig att det endast är 25 dagar kvar till deadline får jag lite panik.
(vilken bra svenska jag har!)
Jag får panik, samtidigt som ett lyckorus rinner över mig. 
Ja menar, om 25 dagar så måste den vara klar, den måste vara inlämnad. 

YEY!
Nu ska jag på första föreläsningen inför min andra kurs.
Vi får se hur de går med det....
 
Ikväll är det bowling med jobbet, yey!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0